Handelsbetingelser
Kontorplus.dk
Lager , Håndværkerbyen 24 , 2670 Greve
TLF: 50993434
CVR: 29833842
Bank :
Nordea 2277 7559278984
Levering :
Betaling :
Alle onlinebutikker i Danmark / EU skal have 2-faktor godkendelse fra januar 2021.
Bekræft din identitet
Handler du i en webshop, der bruger en 2-faktor godkendelse, skal du bekræfte din identitet. Det kan foregå på 2 forskellige måder:
- Via dit NemID.
- Via en sikkerhedskode, du får på sms og et personlig kodeord.
Når du er ved at afslutte dit køb i onlinebutikken, bliver du overført til en sikkerhedsside. Her skal du bekræfte din identitet.
Bekræftelse via NemID
Godkender du købet via NemID, bliver du bedt om at indtaste dit NemID brugernavn og din adgangskode.
Bagefter skal du indtaste en kode fra dit nøglekort, din NemID nøgleviser eller bruge din NemID-app.
Bekræftelse via sms
Godkender du købet via sms, modtager du en sikkerhedskode via sms, som du skal indtaste sammen med dit personlige kodeord.
Du får en ny engangskode, hver gang du handler online.
Skal du bekræfte købet via sms, skal du have knyttet dit betalingskort til dit mobilnummer.
Betaling er muligt via elektronisk faktura – EAN
Køber du ind på vegne af en institution eller virksomhed der har et gyldigt EAN-nummer til elektronisk fakturering. EAN nummer sendes til os , så klare vi resten.
Kontorplus modtager online betalinger med; Visa/Dankort.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Prisen er pr. stk.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)
Kontorplus benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Fortrydelsesret :
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail kontakt@kontorplus.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).
Reklamationsret :
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Kontorplus i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Kontorplus dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Kontorplus.dk
Håndværkerbyen 24
2670 greve
TLF: 50993434
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Forbrugerbeskyttelse :
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Kontorplus varer kan være følgende.
- Nye varer: Kan for eksempel være varer, hvor Kontorplus har opkøbt et lager fra en forhandler.
- Brugte varer: Er varer som kontorplus har købt brugt.
- Demo varer: Er varer som har været udlånt til kunder på prøve, disse kan have mindre brugsspor og vil ikke altid have den originale kasse.
- Opcycled: Er varer hvor der for eksempel kan være lagt nyt stof på sæde/ryg, nyt skum på stolen, nye hjul, udskiftet dele som var for brugte. Dette vil fremgå i teksten på selve varen.